Žádáme občany, aby zvážili nutnost osobní návštěvy úřadu. Pro vyřízení svých úředních záležitostí upřednostňujte telefonický, elektronický nebo písemný styk. Pokud je Vaše přítomnost na úřadu nezbytná, doporučujeme se předem objednat. I tak je možné, že budete muset čekat, protože jednání probíhají na předem určeném místě v zasedací místnosti tak, aby se minimalizoval kontakt návštěvníka se zaměstnanci úřadu. V případě obsazenosti místa se čekací doba prodlužuje. Kontakty na referenty jednotlivých odborů najdete zde: Městský úřad Týnec nad Sázavou - kontakty.
Pokud návštěvu odložit nejde, při vstupu do prostorů úřadu používejte ochranné prostředky dýchacích cest typu respirátor, proveďte dezinfekci rukou u vstupu a dodržujte odstup 2 metry. V případě pocitu onemocnění zůstaňte doma. Chráníte tím sebe i ostatní. Děkujeme.
Úřední hodiny
pondělí, středa
8:00 - 11:00 a 11:30 - 17:00