Projekt rozvíjí informační systém města, aby mohlo nabízet moderní digitální služby on-line, zefektivnit jejich poskytování, snížit administrativní náročnost úkonů spojených s vyřizováním životních situací občanů vůči městu. Technické řešení tvoří 3 části:
1) Portál občana – samoobslužné procesy
Portál občana je univerzální kontaktní místo, rozhraní určené pro občana na vyřizování životních situací a podání vůči městu. Klíčovou součástí portálu občana je automatizace procesů umožňující samoobslužná podání pro veřejnost.
2) Automatizovaná práce s elektronickými dokumenty
Tato část zahrnuje portál úředníka – elektronizaci a automatizaci vnitřních procesů, elektronické spisové služby pro organizace města, automatizaci práce se spisovými i nespisovými dokumenty pro úřad i organizace města, které jsou nezbytným předpokladem pro centralizaci digitálních služeb města.
3) Doplnění infrastruktury
- doplňuje ostatní aktivity projektu. Zajistí výpočetní výkon pro běh elektronických procesů – zejména webových aplikací, které je nutné oddělit od vnitřní infrastruktury.
Projekt bude realizován do září 2025.
Celkové předpokládané výdaje: 5 970 124,92 Kč
Z toho spolufinancování Evropskou unií: 4 179 087,44 Kč
Z toho spolufinancování ze státního rozpočtu: 895 518,74 Kč
Z toho financování z vlastních zdrojů města: 895 518,74 Kč
Registrační číslo projektu: CZ.06.01.01/00/22_009/0000485
Úřední hodiny
pondělí, středa
8:00 - 11:00 a 11:30 - 17:00